Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorدکتر رحیم عبادی-
dc.contributor.advisorدکتر مهدی شیرمحمدی-
dc.contributor.authorرسول صیقلی-
dc.date.accessioned2020-09-14T21:58:55Z-
dc.date.available2020-09-14T21:58:55Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3828-
dc.description.abstractبا توجه به رشد روز افزون فناوری اطلاعات و همچنین همه گیر شدن استفاده از اسمارت فونها و گجت های پوشیدنی، امروزه آموزش کشور به سیستمی نیاز دارد که با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصتهای نوینی را در اختیار افراد برای تجربه ی زندگی در جامعه اطلاعاتی قرار دهد. در این پژوهش، به کمک خبرگان حوزه آموزش و سلامت، پارامترهای فیزیولوژی و ارگونومی تأثیرگذار بر گرایش افراد به مطالعه و با همکاری مشاوران تحصیلی و آموزشی، متغیرهای اثربخش در یادگیری بررسی و گردآوری شد. سپس با استفاده از نرم افزار طراحی شده و پرسش نامه محقق ساخته، اندازه گیری پارامترها و متغیرها در دستور کار قرار گرفت. پس از نمونه گیری و تحقیقات اولیه بر روی دانش آموزان حاضر در موسسات آموزشی، ۱۰دانش آموز مورد مطالعه قرار گرفته و پس از جمع آوری داده ها، تحلیل ها و آزمون های آماری انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که استفاده از نرم افزار هوشمند مشاوره تحصیلی در روند یادگیری دانش آموزان تأثیر چشمگیری داشته استen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectیادگیری، دستبند هوشمند، نرم افزار مشاوره تحصیلی، تحلیل آماریen_US
dc.titleشناسایی و بررسی تاثیر ارائة خدمات هوشمند مبتنی بر موبایل بر اثربخشی یادگیری-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t931213019.pdf3 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorدکتر رحیم عبادی-
dc.contributor.advisorدکتر مهدی شیرمحمدی-
dc.contributor.authorرسول صیقلی-
dc.date.accessioned2020-09-14T21:58:55Z-
dc.date.available2020-09-14T21:58:55Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3828-
dc.description.abstractبا توجه به رشد روز افزون فناوری اطلاعات و همچنین همه گیر شدن استفاده از اسمارت فونها و گجت های پوشیدنی، امروزه آموزش کشور به سیستمی نیاز دارد که با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصتهای نوینی را در اختیار افراد برای تجربه ی زندگی در جامعه اطلاعاتی قرار دهد. در این پژوهش، به کمک خبرگان حوزه آموزش و سلامت، پارامترهای فیزیولوژی و ارگونومی تأثیرگذار بر گرایش افراد به مطالعه و با همکاری مشاوران تحصیلی و آموزشی، متغیرهای اثربخش در یادگیری بررسی و گردآوری شد. سپس با استفاده از نرم افزار طراحی شده و پرسش نامه محقق ساخته، اندازه گیری پارامترها و متغیرها در دستور کار قرار گرفت. پس از نمونه گیری و تحقیقات اولیه بر روی دانش آموزان حاضر در موسسات آموزشی، ۱۰دانش آموز مورد مطالعه قرار گرفته و پس از جمع آوری داده ها، تحلیل ها و آزمون های آماری انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که استفاده از نرم افزار هوشمند مشاوره تحصیلی در روند یادگیری دانش آموزان تأثیر چشمگیری داشته استen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectیادگیری، دستبند هوشمند، نرم افزار مشاوره تحصیلی، تحلیل آماریen_US
dc.titleشناسایی و بررسی تاثیر ارائة خدمات هوشمند مبتنی بر موبایل بر اثربخشی یادگیری-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t931213019.pdf3 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorدکتر رحیم عبادی-
dc.contributor.advisorدکتر مهدی شیرمحمدی-
dc.contributor.authorرسول صیقلی-
dc.date.accessioned2020-09-14T21:58:55Z-
dc.date.available2020-09-14T21:58:55Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3828-
dc.description.abstractبا توجه به رشد روز افزون فناوری اطلاعات و همچنین همه گیر شدن استفاده از اسمارت فونها و گجت های پوشیدنی، امروزه آموزش کشور به سیستمی نیاز دارد که با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصتهای نوینی را در اختیار افراد برای تجربه ی زندگی در جامعه اطلاعاتی قرار دهد. در این پژوهش، به کمک خبرگان حوزه آموزش و سلامت، پارامترهای فیزیولوژی و ارگونومی تأثیرگذار بر گرایش افراد به مطالعه و با همکاری مشاوران تحصیلی و آموزشی، متغیرهای اثربخش در یادگیری بررسی و گردآوری شد. سپس با استفاده از نرم افزار طراحی شده و پرسش نامه محقق ساخته، اندازه گیری پارامترها و متغیرها در دستور کار قرار گرفت. پس از نمونه گیری و تحقیقات اولیه بر روی دانش آموزان حاضر در موسسات آموزشی، ۱۰دانش آموز مورد مطالعه قرار گرفته و پس از جمع آوری داده ها، تحلیل ها و آزمون های آماری انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که استفاده از نرم افزار هوشمند مشاوره تحصیلی در روند یادگیری دانش آموزان تأثیر چشمگیری داشته استen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectیادگیری، دستبند هوشمند، نرم افزار مشاوره تحصیلی، تحلیل آماریen_US
dc.titleشناسایی و بررسی تاثیر ارائة خدمات هوشمند مبتنی بر موبایل بر اثربخشی یادگیری-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t931213019.pdf3 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File