Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/3828
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | دکتر رحیم عبادی | - |
dc.contributor.advisor | دکتر مهدی شیرمحمدی | - |
dc.contributor.author | رسول صیقلی | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T21:58:55Z | - |
dc.date.available | 2020-09-14T21:58:55Z | - |
dc.date.issued | 1396 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/3828 | - |
dc.description.abstract | با توجه به رشد روز افزون فناوری اطلاعات و همچنین همه گیر شدن استفاده از اسمارت فونها و گجت های پوشیدنی، امروزه آموزش کشور به سیستمی نیاز دارد که با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصتهای نوینی را در اختیار افراد برای تجربه ی زندگی در جامعه اطلاعاتی قرار دهد. در این پژوهش، به کمک خبرگان حوزه آموزش و سلامت، پارامترهای فیزیولوژی و ارگونومی تأثیرگذار بر گرایش افراد به مطالعه و با همکاری مشاوران تحصیلی و آموزشی، متغیرهای اثربخش در یادگیری بررسی و گردآوری شد. سپس با استفاده از نرم افزار طراحی شده و پرسش نامه محقق ساخته، اندازه گیری پارامترها و متغیرها در دستور کار قرار گرفت. پس از نمونه گیری و تحقیقات اولیه بر روی دانش آموزان حاضر در موسسات آموزشی، ۱۰دانش آموز مورد مطالعه قرار گرفته و پس از جمع آوری داده ها، تحلیل ها و آزمون های آماری انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که استفاده از نرم افزار هوشمند مشاوره تحصیلی در روند یادگیری دانش آموزان تأثیر چشمگیری داشته است | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | یادگیری، دستبند هوشمند، نرم افزار مشاوره تحصیلی، تحلیل آماری | en_US |
dc.title | شناسایی و بررسی تاثیر ارائة خدمات هوشمند مبتنی بر موبایل بر اثربخشی یادگیری | - |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | پایان نامه های الکترونیک |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
t931213019.pdf | 3 MB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | دکتر رحیم عبادی | - |
dc.contributor.advisor | دکتر مهدی شیرمحمدی | - |
dc.contributor.author | رسول صیقلی | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T21:58:55Z | - |
dc.date.available | 2020-09-14T21:58:55Z | - |
dc.date.issued | 1396 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/3828 | - |
dc.description.abstract | با توجه به رشد روز افزون فناوری اطلاعات و همچنین همه گیر شدن استفاده از اسمارت فونها و گجت های پوشیدنی، امروزه آموزش کشور به سیستمی نیاز دارد که با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصتهای نوینی را در اختیار افراد برای تجربه ی زندگی در جامعه اطلاعاتی قرار دهد. در این پژوهش، به کمک خبرگان حوزه آموزش و سلامت، پارامترهای فیزیولوژی و ارگونومی تأثیرگذار بر گرایش افراد به مطالعه و با همکاری مشاوران تحصیلی و آموزشی، متغیرهای اثربخش در یادگیری بررسی و گردآوری شد. سپس با استفاده از نرم افزار طراحی شده و پرسش نامه محقق ساخته، اندازه گیری پارامترها و متغیرها در دستور کار قرار گرفت. پس از نمونه گیری و تحقیقات اولیه بر روی دانش آموزان حاضر در موسسات آموزشی، ۱۰دانش آموز مورد مطالعه قرار گرفته و پس از جمع آوری داده ها، تحلیل ها و آزمون های آماری انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که استفاده از نرم افزار هوشمند مشاوره تحصیلی در روند یادگیری دانش آموزان تأثیر چشمگیری داشته است | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | یادگیری، دستبند هوشمند، نرم افزار مشاوره تحصیلی، تحلیل آماری | en_US |
dc.title | شناسایی و بررسی تاثیر ارائة خدمات هوشمند مبتنی بر موبایل بر اثربخشی یادگیری | - |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | پایان نامه های الکترونیک |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
t931213019.pdf | 3 MB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | دکتر رحیم عبادی | - |
dc.contributor.advisor | دکتر مهدی شیرمحمدی | - |
dc.contributor.author | رسول صیقلی | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T21:58:55Z | - |
dc.date.available | 2020-09-14T21:58:55Z | - |
dc.date.issued | 1396 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/3828 | - |
dc.description.abstract | با توجه به رشد روز افزون فناوری اطلاعات و همچنین همه گیر شدن استفاده از اسمارت فونها و گجت های پوشیدنی، امروزه آموزش کشور به سیستمی نیاز دارد که با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصتهای نوینی را در اختیار افراد برای تجربه ی زندگی در جامعه اطلاعاتی قرار دهد. در این پژوهش، به کمک خبرگان حوزه آموزش و سلامت، پارامترهای فیزیولوژی و ارگونومی تأثیرگذار بر گرایش افراد به مطالعه و با همکاری مشاوران تحصیلی و آموزشی، متغیرهای اثربخش در یادگیری بررسی و گردآوری شد. سپس با استفاده از نرم افزار طراحی شده و پرسش نامه محقق ساخته، اندازه گیری پارامترها و متغیرها در دستور کار قرار گرفت. پس از نمونه گیری و تحقیقات اولیه بر روی دانش آموزان حاضر در موسسات آموزشی، ۱۰دانش آموز مورد مطالعه قرار گرفته و پس از جمع آوری داده ها، تحلیل ها و آزمون های آماری انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که استفاده از نرم افزار هوشمند مشاوره تحصیلی در روند یادگیری دانش آموزان تأثیر چشمگیری داشته است | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | یادگیری، دستبند هوشمند، نرم افزار مشاوره تحصیلی، تحلیل آماری | en_US |
dc.title | شناسایی و بررسی تاثیر ارائة خدمات هوشمند مبتنی بر موبایل بر اثربخشی یادگیری | - |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | پایان نامه های الکترونیک |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
t931213019.pdf | 3 MB | Adobe PDF | Preview File |