Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorتدین, پروا-
dc.contributor.authorروحانی, دکتر سعید-
dc.contributor.authorنارنجی ثانی, دکتر فاطمه-
dc.date.accessioned2020-09-01T05:24:55Z-
dc.date.available2020-09-01T05:24:55Z-
dc.date.issued1398-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3813-
dc.description.abstractچکیده هدف: کسب‌و‌کارهای نوپا (استارت‌آپ) مفاهیم و واژه‌های جدیدی می‌باشند که در سال‌های اخیر در دنیای فناوری می‌شنویم و منظور سازمان‌های موقتی هستند که با هدف یافتن یک مدل کسب‌و‌کار تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر به وجود می‌آیند، راه‌حلی نوین را برای یک مسئله ارائه نموده در حالی که تضمینی برای موفقیت کسب‌و‌کار از طریق راه‌حل ارائه شده ندارد. آنچه درباره موفقیت کسب‌و‌کارهای نوپا اهمیت دارد، هدف‌گذاری درست و منطقی است. موضوعی که به طور معمول درصدبالایی از چنین کسب‌و‌کارهایی، آن را نادیده گرفته و باعث می‌شوند تا طی مدت کمی ‌پس از فعالیت با شکست روبرو شوند. هدف این تحقیق بررسی عمیق‌تر بر اين موضوع،که کسب‌و‌کار نوپا هنگام تولید یک محصول جدید یا راه‌اندازی خدمات جدید ، باید به چه طریق مسایل و مشکلات را شناسایی و اولویت‌بندی نمایند زیرا تولید محصول یا خدمات جدید بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست. روش‌شناسی پژوهش: در این مقاله ابتدا به کسب‌و‌کارهای نوپا وادبيات موضوع پرداخته شده و موضوعات اصلی و جديدی، از جمله جايگاه داده‌ها بر عملکرد کسب‌و‌کارهای نوپا مورد بحث قرار می‌گیرد، سپس موضوعات هوش‌کسب‌و‌کار، نو‌آوری و یادگیری شبکه‌ای بررسی شده، نقش و جايگاه آن‌ها در عملکرد کسب‌و‌کارهای نوپا به صورت مفصل‌تر مورد تجزيه‌و‌تحليل قرار می‌گیرد. یافته ها : یافته های پژوهش نشان داد که ویژگی‌های هوش‌کسب وکار بر عملکرد کسب وکارهای نوپا تاثیرگذار است، همچنین با نوآوری نیز ارتباط معناداری دارد. نتیجه‌گیری: هوش‌کسب‌و‌کار می‌تواند موجبات مزيت رقابتی را برای کسب‌و‌کارهای نوپا فراهم آورد. این کسب‌و‌کارها با توجه به اين مقوله، می‌توانند در بازار با نیازهای متنوع مشتريان هماهنگ بوده و به بقای خود ادامه دهند، همچنین با سبقت گرفتن از رقبای خود سهم بالاتری را در بازار بدست آورند. به‌كارگيری ابزارهای فناوری‌ به شرکت‌ها كمك می‌كند تا داده‌های خود را به‌صورت یکپارچه و امن در دسترس داشته و با تجزيه‌و‌تحليل این داده‌ها، امکان تصميم‌گيری را به روشی بهتر در اختيار مديران قرار دهند.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectهوش‌کسب‌و‌کار / هوش‌تجاری، کسب وکار نوپا، نوآوریen_US
dc.titleبررسی اثر قابلیت های هوش کسب و کار بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در شهر تهرانen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T961173007.pdf2.61 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorتدین, پروا-
dc.contributor.authorروحانی, دکتر سعید-
dc.contributor.authorنارنجی ثانی, دکتر فاطمه-
dc.date.accessioned2020-09-01T05:24:55Z-
dc.date.available2020-09-01T05:24:55Z-
dc.date.issued1398-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3813-
dc.description.abstractچکیده هدف: کسب‌و‌کارهای نوپا (استارت‌آپ) مفاهیم و واژه‌های جدیدی می‌باشند که در سال‌های اخیر در دنیای فناوری می‌شنویم و منظور سازمان‌های موقتی هستند که با هدف یافتن یک مدل کسب‌و‌کار تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر به وجود می‌آیند، راه‌حلی نوین را برای یک مسئله ارائه نموده در حالی که تضمینی برای موفقیت کسب‌و‌کار از طریق راه‌حل ارائه شده ندارد. آنچه درباره موفقیت کسب‌و‌کارهای نوپا اهمیت دارد، هدف‌گذاری درست و منطقی است. موضوعی که به طور معمول درصدبالایی از چنین کسب‌و‌کارهایی، آن را نادیده گرفته و باعث می‌شوند تا طی مدت کمی ‌پس از فعالیت با شکست روبرو شوند. هدف این تحقیق بررسی عمیق‌تر بر اين موضوع،که کسب‌و‌کار نوپا هنگام تولید یک محصول جدید یا راه‌اندازی خدمات جدید ، باید به چه طریق مسایل و مشکلات را شناسایی و اولویت‌بندی نمایند زیرا تولید محصول یا خدمات جدید بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست. روش‌شناسی پژوهش: در این مقاله ابتدا به کسب‌و‌کارهای نوپا وادبيات موضوع پرداخته شده و موضوعات اصلی و جديدی، از جمله جايگاه داده‌ها بر عملکرد کسب‌و‌کارهای نوپا مورد بحث قرار می‌گیرد، سپس موضوعات هوش‌کسب‌و‌کار، نو‌آوری و یادگیری شبکه‌ای بررسی شده، نقش و جايگاه آن‌ها در عملکرد کسب‌و‌کارهای نوپا به صورت مفصل‌تر مورد تجزيه‌و‌تحليل قرار می‌گیرد. یافته ها : یافته های پژوهش نشان داد که ویژگی‌های هوش‌کسب وکار بر عملکرد کسب وکارهای نوپا تاثیرگذار است، همچنین با نوآوری نیز ارتباط معناداری دارد. نتیجه‌گیری: هوش‌کسب‌و‌کار می‌تواند موجبات مزيت رقابتی را برای کسب‌و‌کارهای نوپا فراهم آورد. این کسب‌و‌کارها با توجه به اين مقوله، می‌توانند در بازار با نیازهای متنوع مشتريان هماهنگ بوده و به بقای خود ادامه دهند، همچنین با سبقت گرفتن از رقبای خود سهم بالاتری را در بازار بدست آورند. به‌كارگيری ابزارهای فناوری‌ به شرکت‌ها كمك می‌كند تا داده‌های خود را به‌صورت یکپارچه و امن در دسترس داشته و با تجزيه‌و‌تحليل این داده‌ها، امکان تصميم‌گيری را به روشی بهتر در اختيار مديران قرار دهند.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectهوش‌کسب‌و‌کار / هوش‌تجاری، کسب وکار نوپا، نوآوریen_US
dc.titleبررسی اثر قابلیت های هوش کسب و کار بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در شهر تهرانen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T961173007.pdf2.61 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorتدین, پروا-
dc.contributor.authorروحانی, دکتر سعید-
dc.contributor.authorنارنجی ثانی, دکتر فاطمه-
dc.date.accessioned2020-09-01T05:24:55Z-
dc.date.available2020-09-01T05:24:55Z-
dc.date.issued1398-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3813-
dc.description.abstractچکیده هدف: کسب‌و‌کارهای نوپا (استارت‌آپ) مفاهیم و واژه‌های جدیدی می‌باشند که در سال‌های اخیر در دنیای فناوری می‌شنویم و منظور سازمان‌های موقتی هستند که با هدف یافتن یک مدل کسب‌و‌کار تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر به وجود می‌آیند، راه‌حلی نوین را برای یک مسئله ارائه نموده در حالی که تضمینی برای موفقیت کسب‌و‌کار از طریق راه‌حل ارائه شده ندارد. آنچه درباره موفقیت کسب‌و‌کارهای نوپا اهمیت دارد، هدف‌گذاری درست و منطقی است. موضوعی که به طور معمول درصدبالایی از چنین کسب‌و‌کارهایی، آن را نادیده گرفته و باعث می‌شوند تا طی مدت کمی ‌پس از فعالیت با شکست روبرو شوند. هدف این تحقیق بررسی عمیق‌تر بر اين موضوع،که کسب‌و‌کار نوپا هنگام تولید یک محصول جدید یا راه‌اندازی خدمات جدید ، باید به چه طریق مسایل و مشکلات را شناسایی و اولویت‌بندی نمایند زیرا تولید محصول یا خدمات جدید بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست. روش‌شناسی پژوهش: در این مقاله ابتدا به کسب‌و‌کارهای نوپا وادبيات موضوع پرداخته شده و موضوعات اصلی و جديدی، از جمله جايگاه داده‌ها بر عملکرد کسب‌و‌کارهای نوپا مورد بحث قرار می‌گیرد، سپس موضوعات هوش‌کسب‌و‌کار، نو‌آوری و یادگیری شبکه‌ای بررسی شده، نقش و جايگاه آن‌ها در عملکرد کسب‌و‌کارهای نوپا به صورت مفصل‌تر مورد تجزيه‌و‌تحليل قرار می‌گیرد. یافته ها : یافته های پژوهش نشان داد که ویژگی‌های هوش‌کسب وکار بر عملکرد کسب وکارهای نوپا تاثیرگذار است، همچنین با نوآوری نیز ارتباط معناداری دارد. نتیجه‌گیری: هوش‌کسب‌و‌کار می‌تواند موجبات مزيت رقابتی را برای کسب‌و‌کارهای نوپا فراهم آورد. این کسب‌و‌کارها با توجه به اين مقوله، می‌توانند در بازار با نیازهای متنوع مشتريان هماهنگ بوده و به بقای خود ادامه دهند، همچنین با سبقت گرفتن از رقبای خود سهم بالاتری را در بازار بدست آورند. به‌كارگيری ابزارهای فناوری‌ به شرکت‌ها كمك می‌كند تا داده‌های خود را به‌صورت یکپارچه و امن در دسترس داشته و با تجزيه‌و‌تحليل این داده‌ها، امکان تصميم‌گيری را به روشی بهتر در اختيار مديران قرار دهند.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectهوش‌کسب‌و‌کار / هوش‌تجاری، کسب وکار نوپا، نوآوریen_US
dc.titleبررسی اثر قابلیت های هوش کسب و کار بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در شهر تهرانen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T961173007.pdf2.61 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File