جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3806
عنوان: بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک تجارت)
پدیدآورنده: دکتر امیر خانلری;دکتر نیما مختارزاده;فاطمه یاوری
کلید واژه ها: مدیریت دانش مشتری، چابکی سازمانی، اثز بخشی سازمانی، شعب بانک تجارت تهران
تاریخ انتشار: 1398
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3806
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961133075.pdf3.65 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک تجارت)
پدیدآورنده: دکتر امیر خانلری;دکتر نیما مختارزاده;فاطمه یاوری
کلید واژه ها: مدیریت دانش مشتری، چابکی سازمانی، اثز بخشی سازمانی، شعب بانک تجارت تهران
تاریخ انتشار: 1398
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3806
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961133075.pdf3.65 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک تجارت)
پدیدآورنده: دکتر امیر خانلری;دکتر نیما مختارزاده;فاطمه یاوری
کلید واژه ها: مدیریت دانش مشتری، چابکی سازمانی، اثز بخشی سازمانی، شعب بانک تجارت تهران
تاریخ انتشار: 1398
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3806
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961133075.pdf3.65 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل