Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3806
Title: بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک تجارت)
Authors: دکتر امیر خانلری;دکتر نیما مختارزاده;فاطمه یاوری
subject: مدیریت دانش مشتری، چابکی سازمانی، اثز بخشی سازمانی، شعب بانک تجارت تهران
Year: 1398
URI: http://localhost/handle/Hannan/3806
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961133075.pdf3.65 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک تجارت)
Authors: دکتر امیر خانلری;دکتر نیما مختارزاده;فاطمه یاوری
subject: مدیریت دانش مشتری، چابکی سازمانی، اثز بخشی سازمانی، شعب بانک تجارت تهران
Year: 1398
URI: http://localhost/handle/Hannan/3806
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961133075.pdf3.65 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک تجارت)
Authors: دکتر امیر خانلری;دکتر نیما مختارزاده;فاطمه یاوری
subject: مدیریت دانش مشتری، چابکی سازمانی، اثز بخشی سازمانی، شعب بانک تجارت تهران
Year: 1398
URI: http://localhost/handle/Hannan/3806
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961133075.pdf3.65 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File