جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3768
عنوان: بررسی مقایسه‌ای تاثیر ابعاد تصویر قیمت بر قصد خرید در بازار‌های سنتی و مدرن ایران (مورد مطالعه: بازار رضا و فروشگاه زنجیره‌ای پروما مشهد)
پدیدآورنده: رضا شادمهری
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: A921123042.pdf
توضیحات : 
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3768
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t921123042.pdf5.05 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی مقایسه‌ای تاثیر ابعاد تصویر قیمت بر قصد خرید در بازار‌های سنتی و مدرن ایران (مورد مطالعه: بازار رضا و فروشگاه زنجیره‌ای پروما مشهد)
پدیدآورنده: رضا شادمهری
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: A921123042.pdf
توضیحات : 
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3768
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t921123042.pdf5.05 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی مقایسه‌ای تاثیر ابعاد تصویر قیمت بر قصد خرید در بازار‌های سنتی و مدرن ایران (مورد مطالعه: بازار رضا و فروشگاه زنجیره‌ای پروما مشهد)
پدیدآورنده: رضا شادمهری
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: A921123042.pdf
توضیحات : 
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3768
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t921123042.pdf5.05 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل