جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/2936
عنوان: Advanced methods for modeling markets /
پدیدآورنده: Leeflang, P. S. H., ; 1946- ; editor ;;Wieringa, Jaap E., ; editor ;;Bijmolt, Tammo H. A. ; (Tammo Hendrik Anthonie), ; 1967- ; editor ;;Pauwels, Koen, ; 1971- ; editor ;
کلید واژه ها: Marketing ; Mathematical models ;
تاریخ انتشار: 2017
محل نشر: Cham, Switzerland :
ناشر: Springer,
فروست / شماره : International series in quantitative marketing, ; 2199-1057 ;
International series in quantitative marketing. ; 2199-1057 ;
توضیحات : Ohio Library and Information Network ;
Available to OhioLINK libraries ;






آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2936
شابک : 9783319534695 ;
3319534696 ;
اطلاعات بیشتر: 1 online resource ;
Includes indexes ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9783319534695.pdf12.26 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: Advanced methods for modeling markets /
پدیدآورنده: Leeflang, P. S. H., ; 1946- ; editor ;;Wieringa, Jaap E., ; editor ;;Bijmolt, Tammo H. A. ; (Tammo Hendrik Anthonie), ; 1967- ; editor ;;Pauwels, Koen, ; 1971- ; editor ;
کلید واژه ها: Marketing ; Mathematical models ;
تاریخ انتشار: 2017
محل نشر: Cham, Switzerland :
ناشر: Springer,
فروست / شماره : International series in quantitative marketing, ; 2199-1057 ;
International series in quantitative marketing. ; 2199-1057 ;
توضیحات : Ohio Library and Information Network ;
Available to OhioLINK libraries ;






آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2936
شابک : 9783319534695 ;
3319534696 ;
اطلاعات بیشتر: 1 online resource ;
Includes indexes ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9783319534695.pdf12.26 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: Advanced methods for modeling markets /
پدیدآورنده: Leeflang, P. S. H., ; 1946- ; editor ;;Wieringa, Jaap E., ; editor ;;Bijmolt, Tammo H. A. ; (Tammo Hendrik Anthonie), ; 1967- ; editor ;;Pauwels, Koen, ; 1971- ; editor ;
کلید واژه ها: Marketing ; Mathematical models ;
تاریخ انتشار: 2017
محل نشر: Cham, Switzerland :
ناشر: Springer,
فروست / شماره : International series in quantitative marketing, ; 2199-1057 ;
International series in quantitative marketing. ; 2199-1057 ;
توضیحات : Ohio Library and Information Network ;
Available to OhioLINK libraries ;






آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2936
شابک : 9783319534695 ;
3319534696 ;
اطلاعات بیشتر: 1 online resource ;
Includes indexes ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9783319534695.pdf12.26 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل