جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/2118
عنوان: Toyota's global marketing strategy :
عنوان دیگر: innovation through breakthrough thinking and kaizen /
پدیدآورنده: Hibino, Sheezee, ; 1940- ; author. ; n85050657. ;;Noguchi, Koichiro, ; author. ;;Plenert, Gerhard Johannes, ; author. ; n88252703. ;
کلید واژه ها: Toyota Jideesha Kabushiki Kaisha ; Management. ; n83063437. ;;Toyota Jideesha Kabushiki Kaisha. ; fast ; (OCoLC)fst00581314. ;;Marketing ; Planning. ;sh2008107431. ;;Strategic planning. ;sh85128511. ;;Management. ; fast ; (OCoLC)fst01007141. ;;Marketing ; Planning. ; fast ; (OCoLC)fst01010240. ;;Strategic planning. ; fast ; (OCoLC)fst01134371. ;;658.8/02 ; 23 ;;HF5415.13 ; .H48 2018 ;;HF5415.13 ; .H48 2018 ;
تاریخ انتشار: 2018
محل نشر: Boca Raton, FL :
ناشر: CRC Press,
توضیحات : 






آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2118
شابک : 9781138059412 ; hardcover ; alkaline paper ;
1138059412 ; hardcover ; alkaline paper ;
اطلاعات بیشتر: xviii, 166 pages ; ; 24 cm. ;
Includes bibliographical references and index. ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9781138059412.pdf5.19 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: Toyota's global marketing strategy :
عنوان دیگر: innovation through breakthrough thinking and kaizen /
پدیدآورنده: Hibino, Sheezee, ; 1940- ; author. ; n85050657. ;;Noguchi, Koichiro, ; author. ;;Plenert, Gerhard Johannes, ; author. ; n88252703. ;
کلید واژه ها: Toyota Jideesha Kabushiki Kaisha ; Management. ; n83063437. ;;Toyota Jideesha Kabushiki Kaisha. ; fast ; (OCoLC)fst00581314. ;;Marketing ; Planning. ;sh2008107431. ;;Strategic planning. ;sh85128511. ;;Management. ; fast ; (OCoLC)fst01007141. ;;Marketing ; Planning. ; fast ; (OCoLC)fst01010240. ;;Strategic planning. ; fast ; (OCoLC)fst01134371. ;;658.8/02 ; 23 ;;HF5415.13 ; .H48 2018 ;;HF5415.13 ; .H48 2018 ;
تاریخ انتشار: 2018
محل نشر: Boca Raton, FL :
ناشر: CRC Press,
توضیحات : 






آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2118
شابک : 9781138059412 ; hardcover ; alkaline paper ;
1138059412 ; hardcover ; alkaline paper ;
اطلاعات بیشتر: xviii, 166 pages ; ; 24 cm. ;
Includes bibliographical references and index. ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9781138059412.pdf5.19 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: Toyota's global marketing strategy :
عنوان دیگر: innovation through breakthrough thinking and kaizen /
پدیدآورنده: Hibino, Sheezee, ; 1940- ; author. ; n85050657. ;;Noguchi, Koichiro, ; author. ;;Plenert, Gerhard Johannes, ; author. ; n88252703. ;
کلید واژه ها: Toyota Jideesha Kabushiki Kaisha ; Management. ; n83063437. ;;Toyota Jideesha Kabushiki Kaisha. ; fast ; (OCoLC)fst00581314. ;;Marketing ; Planning. ;sh2008107431. ;;Strategic planning. ;sh85128511. ;;Management. ; fast ; (OCoLC)fst01007141. ;;Marketing ; Planning. ; fast ; (OCoLC)fst01010240. ;;Strategic planning. ; fast ; (OCoLC)fst01134371. ;;658.8/02 ; 23 ;;HF5415.13 ; .H48 2018 ;;HF5415.13 ; .H48 2018 ;
تاریخ انتشار: 2018
محل نشر: Boca Raton, FL :
ناشر: CRC Press,
توضیحات : 






آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2118
شابک : 9781138059412 ; hardcover ; alkaline paper ;
1138059412 ; hardcover ; alkaline paper ;
اطلاعات بیشتر: xviii, 166 pages ; ; 24 cm. ;
Includes bibliographical references and index. ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9781138059412.pdf5.19 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل