جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/2101
عنوان: New Technologies and Branding
پدیدآورنده: Sachetti. ;
کلید واژه ها: Marketing. ;;Electronic Commerce. ;;658.827 ; 23 ;;HF5415.1255 ;
تاریخ انتشار: 2018
محل نشر: Hoboken :
ناشر: Wiley-ISTE [Imprint]
John Wiley & Sons, Incorporated.
چکیده: Annotation ; Between cases of study, theoretical panorama and practical reflections, this book gives brand leaders the means to defend their brand in a changing environment, where new technologies and manipulation techniques have rendered old defense schemes obsolete. Rather than suggesting a reflection from the point of view of the crisis, the authors deal with the question under another, broader theme: conflict. ;
توضیحات : 








آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2101
شابک : 9781786301970 ;
1786301970 (Trade Cloth) ; USD 120.00 Retail Price (Publisher) ; Active Record ;
اطلاعات بیشتر: 214 p. ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9781786301970.pdf3.39 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: New Technologies and Branding
پدیدآورنده: Sachetti. ;
کلید واژه ها: Marketing. ;;Electronic Commerce. ;;658.827 ; 23 ;;HF5415.1255 ;
تاریخ انتشار: 2018
محل نشر: Hoboken :
ناشر: Wiley-ISTE [Imprint]
John Wiley & Sons, Incorporated.
چکیده: Annotation ; Between cases of study, theoretical panorama and practical reflections, this book gives brand leaders the means to defend their brand in a changing environment, where new technologies and manipulation techniques have rendered old defense schemes obsolete. Rather than suggesting a reflection from the point of view of the crisis, the authors deal with the question under another, broader theme: conflict. ;
توضیحات : 








آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2101
شابک : 9781786301970 ;
1786301970 (Trade Cloth) ; USD 120.00 Retail Price (Publisher) ; Active Record ;
اطلاعات بیشتر: 214 p. ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9781786301970.pdf3.39 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: New Technologies and Branding
پدیدآورنده: Sachetti. ;
کلید واژه ها: Marketing. ;;Electronic Commerce. ;;658.827 ; 23 ;;HF5415.1255 ;
تاریخ انتشار: 2018
محل نشر: Hoboken :
ناشر: Wiley-ISTE [Imprint]
John Wiley & Sons, Incorporated.
چکیده: Annotation ; Between cases of study, theoretical panorama and practical reflections, this book gives brand leaders the means to defend their brand in a changing environment, where new technologies and manipulation techniques have rendered old defense schemes obsolete. Rather than suggesting a reflection from the point of view of the crisis, the authors deal with the question under another, broader theme: conflict. ;
توضیحات : 








آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2101
شابک : 9781786301970 ;
1786301970 (Trade Cloth) ; USD 120.00 Retail Price (Publisher) ; Active Record ;
اطلاعات بیشتر: 214 p. ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9781786301970.pdf3.39 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل