Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 215 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
t911173043.pdf.jpg1394بررسی مدل تاثیر محتوای تعاملی بر میزان رضایت دانشجویان از یادگیری (مورد مطالعه: موسسه مهرالبرز)علیرضا مردانی کمالی
t931213002.pdf.jpg1396بررسی و تحلیل تهدیدهای امنیتی اینترنت اشیاء و ارائه راهکارهای پایه برای مواجهه با آنهاروح اله امیدواری
t921183015.pdf.jpg1395بررسی وضعیت عوامل مرتبط با یادگیری الکترونیکی در موسسه آموزش عالی مهرالبرزفروغ السادات میرکمالی
t921143063.pdf.jpg1395ارائه چهارچوبی جهت تدوین استراتژی پروژه در صنعت ساخت و ساز (مطالعه میان موردی)فاطمه قلی زاده
t911163018.pdf.jpg1394بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت تجربه مشتریان از محصولات و خدمات تولیدی در صنعت نرم‌افزار (موردمطالعه شرکت‌های نرم‌افزاری پارک علم و فناوری یزد)بهراد حکمت
t881123062.pdf.jpg1391بررسی رابطه میان ویژگیهای شخصیتی براساس مدل پنج عامل بزرگ شخصیت با رفتار تسهیم دانش (ضمنی و صریح) در سازمان (مطالعه موردی: شرکت ارتباطات زیرساخت)سمیه هاشمیان فرد
t931213024.pdf.jpg1395بررسی عوامل کلیدی موفقیت و شکست پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان در سازمانهای ایرانی – مطالعه موردی شهرداری مشهدعباس غلامزاده
t911153048.pdf.jpg1394بررسی شایستگی های منابع انسانی در پروژه های مسکونی و تاثیر آن بر کیفیت اجرا (مطالعه موردی ساختمان های مسکونی شهرستان بروجن)ندا کیوانی
t921173027.pdf.jpg1395اراﺋﻪ اﻟﮕﻮﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﻋﻤﺮان و ﺑﻬﺴﺎزي ﺷﻬﺮي اﯾﺮانسحر حسینیان مقدم
t911123030.pdf.jpg1394بررسی عوامل موثر بر موفقیت پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه مرکز تحقیقات صدا و سیماهاله سلیمانی