Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3951-3960 of 4843 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
t921173025.pdf.jpg1394مطالعه مقايسه اي الگوريتم هاي خوشه بندي در راستاي سنجش ارزش مشتري در سيستم مديريت ارتباط با مشتري در صنعت بيمهیاسمین تقی زاده
t951253024.pdf.jpg1398شناسایی عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)الهام طریقی
t961253036.pdf.jpg1398بررسی تأثیر مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی هوش سازمانی (مورد مطالعه: بانک صادرات)حکیمه ملایری
t961273068.pdf.jpg1398بررسی و تعیین عوامل موثر بر موفقیت بانكداری الكترونیكی و مقایسه آن در بانكهای دولتی و بانکهای خصوصیالهام رحمت آبادی
t951243083.pdf.jpg1397بررسی تاثیر طراحی محصول بر احساس برندسمیه ظهوریان مفتخر
t901143047.pdf.jpg1392شناسايي و تحليل الزامات سازمان هاي پروژه محور در دستيابي به مديريت پروژه ها با رويكرد پايداريفرزاد کافی
t911163042.pdf.jpg1394شناسايی ريسک‌های عملياتی مانيتور علائم حياتی به روش FTAگلناز لطفیان
t86113004.pdf.jpg1390تعیین مشخصه های خدمات در نظام آموزش عالی مجازی براساس روش کیو اف دی (مورد مطالعه : مقطع کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات موسسه آموزش عالی مهرالبرز(مجازی))مهرنوش سمیعی اصفهانی
t911143003.pdf.jpg1394تحلیل ذینفعان کلیدی با استفاده از ماتریس علاقه_قدرت و اتخاذ استراتژی مدیریت ذینفعان کلیدی، در طرح های توسعه میادین نفت و گاز منطقه پارس جنوبیزینت السادات ابطحی فروشانی
t93116312.pdf.jpg1395تعیین راهبرد تولید محصولات جدید بر اساس تقاضای بازار به روش تحلیل سلسله مراتبی (مورد مطالعه: فرآورده های قیری شرکت نفت پاسارگاد)مهناز برقی