Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4989
Title: بررسی ارتباط راهبردهای کسب و کار و مدیریت بازاریابی دیجیتال
Authors: کیامرز حسینی
subject: استراتژی بازاریابی دیجیتال ، کمپین بازاریابی ، بازاریابی محتوا ، بهینه سازی موتور جستجو ، سئو (SEO)
Year: 1402
Abstract: اینترنت از طریق ایجاد مجموعه ای از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال، تغییرات مخربی را در چشم انداز کسب و کار به ارمغان آورد. اما بواسطه این گزینه های تاکتیکی جدید، نیاز مدیران بازاریابی به (۱) اولویت بندی آنچه می باشد که می خواهند انجام دهند و (۲) تعیین تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ برای سرمایه گذاری می باشد. ما این موضوعات را از منظر چهار استراتژی تجاری در نظر می گیریم : اکتشاف کنندگان، تحلیل کنندگان، مدافعان کم هزینه و مدافعان متمایز. در این مقاله ، به مدیران بازاریابی بینشی ارائه می نماییم تا بدانند چگونه با کسب و کارهایی که به دنبال استراتژی های مختلف هستند، برخورد نمایند و هدف نهایی ما کمک به مدیران در اجرای کارآمد و موثر استراتژی اتخاذ شده برای شرکتشان و پرداختن به مسائل بازاریابی دیجیتال است .
URI: http://localhost/handle/Hannan/4989
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
769.pdf755.47 kBAdobe PDF
Title: بررسی ارتباط راهبردهای کسب و کار و مدیریت بازاریابی دیجیتال
Authors: کیامرز حسینی
subject: استراتژی بازاریابی دیجیتال ، کمپین بازاریابی ، بازاریابی محتوا ، بهینه سازی موتور جستجو ، سئو (SEO)
Year: 1402
Abstract: اینترنت از طریق ایجاد مجموعه ای از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال، تغییرات مخربی را در چشم انداز کسب و کار به ارمغان آورد. اما بواسطه این گزینه های تاکتیکی جدید، نیاز مدیران بازاریابی به (۱) اولویت بندی آنچه می باشد که می خواهند انجام دهند و (۲) تعیین تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ برای سرمایه گذاری می باشد. ما این موضوعات را از منظر چهار استراتژی تجاری در نظر می گیریم : اکتشاف کنندگان، تحلیل کنندگان، مدافعان کم هزینه و مدافعان متمایز. در این مقاله ، به مدیران بازاریابی بینشی ارائه می نماییم تا بدانند چگونه با کسب و کارهایی که به دنبال استراتژی های مختلف هستند، برخورد نمایند و هدف نهایی ما کمک به مدیران در اجرای کارآمد و موثر استراتژی اتخاذ شده برای شرکتشان و پرداختن به مسائل بازاریابی دیجیتال است .
URI: http://localhost/handle/Hannan/4989
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
769.pdf755.47 kBAdobe PDF
Title: بررسی ارتباط راهبردهای کسب و کار و مدیریت بازاریابی دیجیتال
Authors: کیامرز حسینی
subject: استراتژی بازاریابی دیجیتال ، کمپین بازاریابی ، بازاریابی محتوا ، بهینه سازی موتور جستجو ، سئو (SEO)
Year: 1402
Abstract: اینترنت از طریق ایجاد مجموعه ای از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال، تغییرات مخربی را در چشم انداز کسب و کار به ارمغان آورد. اما بواسطه این گزینه های تاکتیکی جدید، نیاز مدیران بازاریابی به (۱) اولویت بندی آنچه می باشد که می خواهند انجام دهند و (۲) تعیین تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ برای سرمایه گذاری می باشد. ما این موضوعات را از منظر چهار استراتژی تجاری در نظر می گیریم : اکتشاف کنندگان، تحلیل کنندگان، مدافعان کم هزینه و مدافعان متمایز. در این مقاله ، به مدیران بازاریابی بینشی ارائه می نماییم تا بدانند چگونه با کسب و کارهایی که به دنبال استراتژی های مختلف هستند، برخورد نمایند و هدف نهایی ما کمک به مدیران در اجرای کارآمد و موثر استراتژی اتخاذ شده برای شرکتشان و پرداختن به مسائل بازاریابی دیجیتال است .
URI: http://localhost/handle/Hannan/4989
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
769.pdf755.47 kBAdobe PDF