Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4862
Title: مدیریت استراتژیک برند بین المللی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط در بخش صادرات استان تهران)
Authors: سپیده حاج ملک زنجانی
subject: مدیریت استراتژیک برند بین المللی ، عملکرد صادرات
Year: 1402
Abstract: این مطالعه با تکیه بر نظریه اقتضایی و مفهوم مدیریت استراتژیک، مدلی از رابطه عملکرد صادرات ارائه میدهد و چهارتعدیلکننده محیط خارجی بالقوه، یعنی شدت رقابت بازار خارجی، عدم تطابق خریدار بازار خارجی، سیاست صادرات ملی و رقابت در بازار داخلی را شناسایی میکند. جامعه آماری شرکتهای کوچک و متوسط فعال در عرصه صادرات استان تهران که ۱ حدود ۱۰۸ شرکت هستند که حدود ۶۳۵ نفر به عنوان مدیران ارشد و کارشناسان حضور فعال دارند. برای تعیین روش های تجزیه و تحلیل به نوع و روش تحقیق توجه می گردد. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه طراحی شده، با کمک نرم افزار Smart PLS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است. نتایج نشان داد که ارتباط بین مدیریت استراتژیک برند بین المللی و عملکرد صادراتی مشروط به عوامل تعدیل کننده محیطی خارجی خاص است. همچنین نتایج پژوهش نشان داد که برخی از شرایط محیطی چند وجهی خارجی ممکن است برای متخصصان به منظور مدیریت استراتژیک برند خود در بازارهای خارج از کشور از آنچه قبلا تصور میشد سودمندتر باشد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4862
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
708.pdf957.12 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: مدیریت استراتژیک برند بین المللی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط در بخش صادرات استان تهران)
Authors: سپیده حاج ملک زنجانی
subject: مدیریت استراتژیک برند بین المللی ، عملکرد صادرات
Year: 1402
Abstract: این مطالعه با تکیه بر نظریه اقتضایی و مفهوم مدیریت استراتژیک، مدلی از رابطه عملکرد صادرات ارائه میدهد و چهارتعدیلکننده محیط خارجی بالقوه، یعنی شدت رقابت بازار خارجی، عدم تطابق خریدار بازار خارجی، سیاست صادرات ملی و رقابت در بازار داخلی را شناسایی میکند. جامعه آماری شرکتهای کوچک و متوسط فعال در عرصه صادرات استان تهران که ۱ حدود ۱۰۸ شرکت هستند که حدود ۶۳۵ نفر به عنوان مدیران ارشد و کارشناسان حضور فعال دارند. برای تعیین روش های تجزیه و تحلیل به نوع و روش تحقیق توجه می گردد. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه طراحی شده، با کمک نرم افزار Smart PLS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است. نتایج نشان داد که ارتباط بین مدیریت استراتژیک برند بین المللی و عملکرد صادراتی مشروط به عوامل تعدیل کننده محیطی خارجی خاص است. همچنین نتایج پژوهش نشان داد که برخی از شرایط محیطی چند وجهی خارجی ممکن است برای متخصصان به منظور مدیریت استراتژیک برند خود در بازارهای خارج از کشور از آنچه قبلا تصور میشد سودمندتر باشد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4862
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
708.pdf957.12 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: مدیریت استراتژیک برند بین المللی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط در بخش صادرات استان تهران)
Authors: سپیده حاج ملک زنجانی
subject: مدیریت استراتژیک برند بین المللی ، عملکرد صادرات
Year: 1402
Abstract: این مطالعه با تکیه بر نظریه اقتضایی و مفهوم مدیریت استراتژیک، مدلی از رابطه عملکرد صادرات ارائه میدهد و چهارتعدیلکننده محیط خارجی بالقوه، یعنی شدت رقابت بازار خارجی، عدم تطابق خریدار بازار خارجی، سیاست صادرات ملی و رقابت در بازار داخلی را شناسایی میکند. جامعه آماری شرکتهای کوچک و متوسط فعال در عرصه صادرات استان تهران که ۱ حدود ۱۰۸ شرکت هستند که حدود ۶۳۵ نفر به عنوان مدیران ارشد و کارشناسان حضور فعال دارند. برای تعیین روش های تجزیه و تحلیل به نوع و روش تحقیق توجه می گردد. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه طراحی شده، با کمک نرم افزار Smart PLS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است. نتایج نشان داد که ارتباط بین مدیریت استراتژیک برند بین المللی و عملکرد صادراتی مشروط به عوامل تعدیل کننده محیطی خارجی خاص است. همچنین نتایج پژوهش نشان داد که برخی از شرایط محیطی چند وجهی خارجی ممکن است برای متخصصان به منظور مدیریت استراتژیک برند خود در بازارهای خارج از کشور از آنچه قبلا تصور میشد سودمندتر باشد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4862
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
708.pdf957.12 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File