Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4478
Title: تعیین ترکیب آمیخته بازاریابی مناسب در جهت بهبود عملکرد فروش در شرکت های استارتاپی شهر تهران
Authors: حمیدرضا رضوانی;مهرگان ملک پور;حامد غلامی کردخیلی
subject: آمیخته بازاریابی ، عملکرد فروش ، افزایش فروش ، استارتاپ
Year: 1398
Abstract: در حال حاضر یکی از دغدغه های شرکت های استارتاپی ، فروش محصولات می باشد .کاهش فروش مسئله ای است که ذهن مدیران ارشد و مدیران فروش شرکت های مذکور را به شدت مشغول نموده است هدف از این تحقیق نیز تعیین نوع عناصر آمیخته بازاریابی موثر بر افزایش فروش در شرکت های استارتاپی شهر تهران می باشد .ین پژوهش از حیث هدف کاربردی از نظر روش انجام کار توصسفی است .داده بصورت میدانی جمع آوری گردید .بدین منور محقق اقدام به انجام مصاحبه عمقی با کارشناسان و خبرگان بازاریابی و فروش در 20 شرکت استارتاپی تهران نموده و چند عنصر آمیخته بازاریابی به صورت سفارشی وخاص شناسایی شدند. سپس بر اساس این عناصر پرسشنامه اولیه تهیه گردید. در گام بعد پرسشنامه اولیه بین خبرگان مذکور توزیع و سپس بهبود یافت . پرسشنامه نهایی جهت آزمون پایایی نیز برای هر یک از پرسشنامه ها از طریق محاسبه آلفای کرونباخ صورت پذیرفته است .جامعه آماری شامل تمامی نمایندگی های ت این شرکت ها در شهر تهران می باشد . تعداد پرسشنامه های تکمیل شده برای اده ها 383 عدد بوده است . روش تحلیل داده ها آزمون کولموگروف – اسمیرنوف ضریب همبستگی پیرسون ، تحلیل عاملی و آزمون تی –داستیودنت تک نمونه ای می باشد . نتایج تحقیق نشان داد عوامل مرتبط با محصولات تبلیغات طرح و رنگ به عنوان عوامل تاثیرگذار بااولویت بر موفقیت فروش این شرکت ها می باشد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4478
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
441.pdf710.21 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: تعیین ترکیب آمیخته بازاریابی مناسب در جهت بهبود عملکرد فروش در شرکت های استارتاپی شهر تهران
Authors: حمیدرضا رضوانی;مهرگان ملک پور;حامد غلامی کردخیلی
subject: آمیخته بازاریابی ، عملکرد فروش ، افزایش فروش ، استارتاپ
Year: 1398
Abstract: در حال حاضر یکی از دغدغه های شرکت های استارتاپی ، فروش محصولات می باشد .کاهش فروش مسئله ای است که ذهن مدیران ارشد و مدیران فروش شرکت های مذکور را به شدت مشغول نموده است هدف از این تحقیق نیز تعیین نوع عناصر آمیخته بازاریابی موثر بر افزایش فروش در شرکت های استارتاپی شهر تهران می باشد .ین پژوهش از حیث هدف کاربردی از نظر روش انجام کار توصسفی است .داده بصورت میدانی جمع آوری گردید .بدین منور محقق اقدام به انجام مصاحبه عمقی با کارشناسان و خبرگان بازاریابی و فروش در 20 شرکت استارتاپی تهران نموده و چند عنصر آمیخته بازاریابی به صورت سفارشی وخاص شناسایی شدند. سپس بر اساس این عناصر پرسشنامه اولیه تهیه گردید. در گام بعد پرسشنامه اولیه بین خبرگان مذکور توزیع و سپس بهبود یافت . پرسشنامه نهایی جهت آزمون پایایی نیز برای هر یک از پرسشنامه ها از طریق محاسبه آلفای کرونباخ صورت پذیرفته است .جامعه آماری شامل تمامی نمایندگی های ت این شرکت ها در شهر تهران می باشد . تعداد پرسشنامه های تکمیل شده برای اده ها 383 عدد بوده است . روش تحلیل داده ها آزمون کولموگروف – اسمیرنوف ضریب همبستگی پیرسون ، تحلیل عاملی و آزمون تی –داستیودنت تک نمونه ای می باشد . نتایج تحقیق نشان داد عوامل مرتبط با محصولات تبلیغات طرح و رنگ به عنوان عوامل تاثیرگذار بااولویت بر موفقیت فروش این شرکت ها می باشد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4478
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
441.pdf710.21 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: تعیین ترکیب آمیخته بازاریابی مناسب در جهت بهبود عملکرد فروش در شرکت های استارتاپی شهر تهران
Authors: حمیدرضا رضوانی;مهرگان ملک پور;حامد غلامی کردخیلی
subject: آمیخته بازاریابی ، عملکرد فروش ، افزایش فروش ، استارتاپ
Year: 1398
Abstract: در حال حاضر یکی از دغدغه های شرکت های استارتاپی ، فروش محصولات می باشد .کاهش فروش مسئله ای است که ذهن مدیران ارشد و مدیران فروش شرکت های مذکور را به شدت مشغول نموده است هدف از این تحقیق نیز تعیین نوع عناصر آمیخته بازاریابی موثر بر افزایش فروش در شرکت های استارتاپی شهر تهران می باشد .ین پژوهش از حیث هدف کاربردی از نظر روش انجام کار توصسفی است .داده بصورت میدانی جمع آوری گردید .بدین منور محقق اقدام به انجام مصاحبه عمقی با کارشناسان و خبرگان بازاریابی و فروش در 20 شرکت استارتاپی تهران نموده و چند عنصر آمیخته بازاریابی به صورت سفارشی وخاص شناسایی شدند. سپس بر اساس این عناصر پرسشنامه اولیه تهیه گردید. در گام بعد پرسشنامه اولیه بین خبرگان مذکور توزیع و سپس بهبود یافت . پرسشنامه نهایی جهت آزمون پایایی نیز برای هر یک از پرسشنامه ها از طریق محاسبه آلفای کرونباخ صورت پذیرفته است .جامعه آماری شامل تمامی نمایندگی های ت این شرکت ها در شهر تهران می باشد . تعداد پرسشنامه های تکمیل شده برای اده ها 383 عدد بوده است . روش تحلیل داده ها آزمون کولموگروف – اسمیرنوف ضریب همبستگی پیرسون ، تحلیل عاملی و آزمون تی –داستیودنت تک نمونه ای می باشد . نتایج تحقیق نشان داد عوامل مرتبط با محصولات تبلیغات طرح و رنگ به عنوان عوامل تاثیرگذار بااولویت بر موفقیت فروش این شرکت ها می باشد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4478
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
441.pdf710.21 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File