Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3925
Title: بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در شرکت ( مورد مطالعه صنعت ایران خودرو)
Authors: دکترمحمدعلی شاه حسینی;دکتر محمدصالح ترکستانی;الهه شریفی
subject: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، اخلاق، مسئولیت اجتماعی سازمان
Year: 1393
Description: فایل چکیده ندارد
URI: http://localhost/handle/Hannan/3925
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911163030.pdf3.16 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در شرکت ( مورد مطالعه صنعت ایران خودرو)
Authors: دکترمحمدعلی شاه حسینی;دکتر محمدصالح ترکستانی;الهه شریفی
subject: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، اخلاق، مسئولیت اجتماعی سازمان
Year: 1393
Description: فایل چکیده ندارد
URI: http://localhost/handle/Hannan/3925
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911163030.pdf3.16 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در شرکت ( مورد مطالعه صنعت ایران خودرو)
Authors: دکترمحمدعلی شاه حسینی;دکتر محمدصالح ترکستانی;الهه شریفی
subject: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، اخلاق، مسئولیت اجتماعی سازمان
Year: 1393
Description: فایل چکیده ندارد
URI: http://localhost/handle/Hannan/3925
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911163030.pdf3.16 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File