Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3766
Title: بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت تجربه مشتریان از محصولات و خدمات تولیدی در صنعت نرم‌افزار (موردمطالعه شرکت‌های نرم‌افزاری پارک علم و فناوری یزد)
Authors: بهراد حکمت
Year: 1394
Abstract: a911163018.pdf
Description: 
URI: http://localhost/handle/Hannan/3766
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911163018.pdf4.58 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت تجربه مشتریان از محصولات و خدمات تولیدی در صنعت نرم‌افزار (موردمطالعه شرکت‌های نرم‌افزاری پارک علم و فناوری یزد)
Authors: بهراد حکمت
Year: 1394
Abstract: a911163018.pdf
Description: 
URI: http://localhost/handle/Hannan/3766
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911163018.pdf4.58 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت تجربه مشتریان از محصولات و خدمات تولیدی در صنعت نرم‌افزار (موردمطالعه شرکت‌های نرم‌افزاری پارک علم و فناوری یزد)
Authors: بهراد حکمت
Year: 1394
Abstract: a911163018.pdf
Description: 
URI: http://localhost/handle/Hannan/3766
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911163018.pdf4.58 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File