Skip navigation
Home
Browse
Communities & Collections
Browse Items by:
Issue Dates
Contributors
Titles
Subjects
Communities
Sign on to:
My HannanDL
Receive email updates
Edit Profile
Services
Guidelines
Search Guide
Viewer Guide
Missions
Visions
News
English
Persian
Fa
En
مرور بر اساس تاریخ انتشار محمد عباس زاده
مرتب سازی بر اساس
تاریخ انتشار
تاریخ انتشار
تاریخ انتشار
تاریخ انتشار
با چیدمان
نزولی
صعودی
تعداد رکورد در صفحه
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
نویسنده/رکورد
همه
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 12 of 12
Preview
Issue Date
Title
Contributor(s)
1401
الگوی عوامل موثر بر ورود ایران به بازارهای بین الملل (مطالعه موردی جنگ روسیه و اوکراین)
محمد عباس زاده
;
رضا موسی زاده
;
مینا غلامی صالح
;
فرزانه رهداری
;
حامد ریاحی
1401
بررسی ارتباط بین مشتری مداری و فروش محوری به عملکرد فروش موردی دیجی کالا
صدیقه مهدوی نژاد
;
عباس منوریان
;
محمد عباس زاده
1401
بررسی تاثیر مولفه های توانمندسازی بر خلاقیت کارکنان (مطالعه موردی : شهرداری منطقه هفت تهران)
محمد عباس زاده
;
شکوفه نظری
1402
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی و خیر جمعی بر عملکرد سازمانی برمبنای الزامات استاندارد بین المللی ISO26000 (موردمطالعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر)
سیدمیثم رضوی
;
محمد عباس زاده
;
عباس منوریان
1401
بررسی رابطه بین وابستگی سازمانی و میل به ترک شغل در شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC)
محمد عباس زاده
;
هنگامه رئیسی
1401
بررسی رابطه بین وابستگی سازمانی و میل به ترک شغل در شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC)
محمد عباس زاده
;
هنگامه رئیسی
1402
بررسی علل عدم استقبال از صنعت گردشگری خرم آباد (مطالعه ی موردی: بام لرستان)
سعید شهبازی
;
محمد عباس زاده
1401
بررسی نقش مشتری مداری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالا
صدیقه مهدوی نژاد
;
عباس منوریان
;
محمد عباس زاده
1400
سنجش میزان رضایت دانشجویان از نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در دوران شیوع پاندومی کرونا در دانشگاه مهرالبرز
مریم نظرزاده
;
محمد عباس زاده
1401
شناسایی عوامل موثر بر بهبود عملکرد کانال های توزیع صنعت مواد غذایی با استفاده از تکنیک AHP
محمدناصر حمیدی
;
مسعود افشون
;
محمد عباس زاده
;
محمدرضا راستگو
1401
مرور سیستماتیک تاثیر بازاریابی بر صادرات غیر نفتی ایران به عراق
ناهید رشاد
;
مهتاب پورصالحی
;
محمد عباس زاده
;
محمدرضا راستگو
1401
نقش بازاریابی در بسترهای کسب و کار دیجیتال در دوران کرونا مطالعه موردی شرکت های آشپزی شهر تهران
هدی رضوی
;
آزاده خیری پور
;
محمد عباس زاده
;
محمدرضا راستگو