مرور بر اساس تاریخ انتشار محمد عباس زاده

Showing results 1 to 12 of 12
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
642.pdf.jpg1401الگوی عوامل موثر بر ورود ایران به بازارهای بین الملل (مطالعه موردی جنگ روسیه و اوکراین)محمد عباس زاده; رضا موسی زاده; مینا غلامی صالح; فرزانه رهداری; حامد ریاحی
664.pdf.jpg1401بررسی ارتباط بین مشتری مداری و فروش محوری به عملکرد فروش موردی دیجی کالاصدیقه مهدوی نژاد; عباس منوریان; محمد عباس زاده
666.pdf.jpg1401بررسی تاثیر مولفه های توانمندسازی بر خلاقیت کارکنان (مطالعه موردی : شهرداری منطقه هفت تهران)محمد عباس زاده; شکوفه نظری
5.pdf.jpg1402بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی و خیر جمعی بر عملکرد سازمانی برمبنای الزامات استاندارد بین المللی ISO26000 (موردمطالعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر)سیدمیثم رضوی; محمد عباس زاده; عباس منوریان
665.pdf.jpg1401بررسی رابطه بین وابستگی سازمانی و میل به ترک شغل در شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC)محمد عباس زاده; هنگامه رئیسی
681.pdf.jpg1401بررسی رابطه بین وابستگی سازمانی و میل به ترک شغل در شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC)محمد عباس زاده; هنگامه رئیسی
720.pdf.jpg1402بررسی علل عدم استقبال از صنعت گردشگری خرم آباد (مطالعه ی موردی: بام لرستان)سعید شهبازی; محمد عباس زاده
672.pdf.jpg1401بررسی نقش مشتری مداری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالاصدیقه مهدوی نژاد; عباس منوریان; محمد عباس زاده
139.pdf.jpg1400سنجش میزان رضایت دانشجویان از نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در دوران شیوع پاندومی کرونا در دانشگاه مهرالبرزمریم نظرزاده; محمد عباس زاده
637.pdf.jpg1401شناسایی عوامل موثر بر بهبود عملکرد کانال های توزیع صنعت مواد غذایی با استفاده از تکنیک AHPمحمدناصر حمیدی; مسعود افشون; محمد عباس زاده; محمدرضا راستگو
636.pdf.jpg1401مرور سیستماتیک تاثیر بازاریابی بر صادرات غیر نفتی ایران به عراقناهید رشاد; مهتاب پورصالحی; محمد عباس زاده; محمدرضا راستگو
635.pdf.jpg1401نقش بازاریابی در بسترهای کسب و کار دیجیتال در دوران کرونا مطالعه موردی شرکت های آشپزی شهر تهرانهدی رضوی; آزاده خیری پور; محمد عباس زاده; محمدرضا راستگو